Box #2

Dit is een andere box die anders vormgegeven kan worden...
 
 

Quote

“Sommige mensen zitten vast in oude, vertrouwde schrijftaal. Leuk om te zien als ze een nieuwe manier van schrijven gaan uitproberen. En daar ook nog eens plezier in hebben.”

 
 

Meer weten?

Mail naar info@buteijncommunicatie.nl of bel
06 – 18 14 15 03.

Klantgerichte brieven schrijven

Elke brief die de deur uitgaat, is als het ware een visitekaartje. Een brief moet dus een verzorgde indruk maken. Niet alleen wat betreft de lay-out, maar ook in zinsbouw en woordkeus. Een vriendelijke toon is essentieel. 

 

Wat komt er aan bod?

In de training komen alle onderdelen aan bod die nodig zijn voor een goede brief. Je leert onder andere:

  • tips voor een efficiënte aanpak
  • afstemmen op de lezer
  • doel en onderwerp bepalen
  • een klantgerichte opening en slot schrijven
  • de kern opbouwen
  • heldere zinnen maken
  • schrijven met een vriendelijke toon
  • correct spellen (zo nodig)

 

Voor wie is de training geschikt?

De training is bedoeld voor iedereen die brieven schrijft. De moeilijkheidsgraad van de training kan ik makkelijk aanpassen aan het niveau van de groep. Neem gerust contact op voor meer informatie.

 

Zie ook

Individuele coaching
Klantgerichte e-mails schrijven
Spelling: de basis
Spelling: de puntjes op de i