Box #2

Dit is een andere box die anders vormgegeven kan worden...
 
 

Quote

“E-mail is hét medium voor snelle communicatie met klanten. Die snelheid leidt nogal eens tot slordigheid. Mijn advies: neem e-mail net zo serieus als een brief.”

 
 

Meer weten?

Mail naar info@buteijncommunicatie.nl of bel
06 – 18 14 15 03.

Klantgerichte e-mails schrijven

Steeds vaker gebruiken organisaties e-mail als een volwaardige vervanger van brieven. Dat betekent wel, dat e-mails net zo goed moeten zijn als brieven. Maar dat is vaak niet het geval. Er mankeert nogal eens wat aan de spelling. Ook de toon van een e-mail is niet altijd even klantvriendelijk.

 

Wat komt er aan bod?

In de training E-mail leer je snel een goede e-mail te schrijven. Het liefst op basis van eigen teksten. Je leert:

  • afstemmen op de gehaaste lezer
  • een goede opening maken
  • opbouw van de rest van de e-mail
  • een klantgericht slot
  • werken met tussenkopjes
  • kort en bondig formuleren
  • begrijpelijk formuleren
  • correct spellen

 

Aan het eind van de training ontvangen de deelnemers een handige checklist.

 

Voor wie is de training geschikt?

De training is bedoeld voor iedereen die via e-mail contact heeft met klanten. Ik heb deze training vaak verzorgd voor medewerkers van afdelingen Klantenservice. Neem gerust contact op voor meer informatie.

 

Zie ook

Individuele coaching
Spelling: de basis
Spelling: de puntjes op de i