Box #2

Dit is een andere box die anders vormgegeven kan worden...
 
 

Quote

Top 5 chat-ergernissen

  1. Chatfunctie niet beschikbaar
  2. Late reactie
  3. Spelfouten
  4. Langdradig verhaal
  5. Gebrek aan inleving

 
 

Meer weten?

Mail naar info@buteijncommunicatie.nl of bel
06 – 18 14 15 03.

Zakelijk chatten

Veel bedrijven zetten de chatfunctie op hun site en gooien de medewerkers in het diepe. Al snel komt men er dan achter dat chatten lastiger is dan gedacht. Met deze training krijgen de deelnemers het gereedschap in handen om de gehaaste chatter snel, maar correct antwoord te geven op zijn vragen.

 

Wat komt er aan bod?

In de training leer je alles wat komt kijken bij effectief en klantgericht chatten. De volgende vragen worden beantwoord:

 

  • Wat verwacht de (gehaaste) chatter?
  • Wat zijn verschillen tussen chat, telefoon en e-mail? En hoe ga je daarmee om?
  • Wat zijn de regels van ‘chattiquette’?
  • Hoe kom je snel to the point?
  • Hoe houd je zinnen kort, maar blijf je wel duidelijk?
  • Hoe breng je ‘gevoel’ in een chatsessie?
  • Hoe reageer je op brutale klanten of spimmers?

 

Aan het eind van de training ontvangen de deelnemers een handige checklist.

 

Voor wie is de training geschikt?

De training is bedoeld voor iedereen die in zijn werksituatie regelmatig chat of die er binnenkort mee begint.